passenger, cork

såg passenger i cork i fredags, mysig människa det där. mindre mysiga var de skrikande irländska flickorna som stod bredvid mig och övade falsett rakt i mitt öra. det är nåt visst med hur irländska tjejer pratar på något vis, ofta rätt nasalt och med ett högt tonfall. en liten del i mig ville råka armbåga dem i ansiktet, innan jag kom på ihåg mig själv när jag var fjorton år och gick på kent-konserter. då stod jag visserligen mycket längre fram än nu, så det känns ju mer okej. även mindre kul var ljuset, svårt att få bra bilder, plus att jag ser att blogg.se återigen totalförstör upplösning och färger. bilderna är finare på min dator, jag lovar. 
 
han spelade ganska mycket osläppt material (<-klicka), så det var ju förbannat trevligt. och han hade mysigt mellansnack, så i det stora hela var konserten riktigt bra.

Kommentarer
hej säger aletta

hörde han i p3. är väldigt avundsjuk.

2013-05-06 @ 15:26:13

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0