och just nu hatar jag mig själv


i really do love my boyfriend











 

(ja alltså - jag blev utmanad att skriva brev. så man får ett antal personer eller så man ska skriva till, så skriver man till dom. brev #1 - sin bästa vän)



färsfylld tomat/paprika = gott



okej det ser äckligt och torrt ut men det var gott. jag lovar. faktiskt.

ändå känner jag mig trygg hos dig

jag är rädd

rädd att du inte kommer höra av dig
rädd att du kommer höra av dig

rädd att ingenting blir som förut
rädd att allting blir som förut

rädd att inte kunna bestämma mig
rädd att ta ett beslut

du gör mig rädd

poppin' pills


jag har lyckats dra på mig öron/ögoninflammation, så nu går jag på penicillin. 6 tabletter om dagen, för att vara exakt. å andra sidan har jag en ny skjorta/sak, fast den är ungefär 5 storlekar för stor men jag gillade den och den kostade 75 spänn. mhm.


hur gick det här till?


och helt plötsligt var dina läppar bara där

för vi dansar och du har så mjuka läppar










det var några väldigt fina dagar med bra sällskap, sena kvällar, fantastiska ljusshower, en fin pojke, lite för mycket regn och ett väldigt lerigt camp.
sämst: att man inte fick ha med objektiv >55 mm
bäst: att kent spelade M och att pete efter sista numret kom ut igen och vägrade lämna scenen eftersom polisen hade sagt att de skulle ta in honom för drogtest när han gick av och därför satt kvar i närmare en kvart och drack vin och rökte.

(förresten är timo räisänen bra på att kramas)

to the woods


nu åker jag iväg! till arvikafestivalen närmare bestämt för att se bland andra regina spektor, babyshambles (förhoppningsvis, lol), shout out louds, oskar linnros och kent. puss!

men vad annars?

du log och jag var tvungen att hindra impulsen att luta mig fram och stryka med fingret över födelsemärket du har på kinden som liksom försvinner in i vad som skulle kunna vara en smilgrop.
under några få sekunder försöker min tunga forma den mening som skulle innefatta allt det där min hjärna tänkte.
men jag hinner inte, jag får en vänskaplig klapp på axeln.
"men du" sa du. "vi syns väl nån gång."
jag betraktade din ryggtavla medan du gick din väg.
en vänskaplig klapp på axeln.
jag stod kvar.


men nu måste jag rusa till bussen för att gå på bio!

fin kväll igår

15 - 19 augusti - bokat och klart

Tumblr_l4qrl4nvtb1qzxf7go1_500_large
20090805092605
Tumblr_kp85gvr71t1qzmhm0o1_500_large
R8f3it_large
foton, tumblr / weheartit
1 månad och 9 dar kvar.

i like beautiful melodies telling me terrible things

jag var och åt på piren med några vänner igår. pasta alla pesto - parmaskinka, parmesanost, salami, oliver, pesto och färska tomater. hur gott? efter det, polkaglass och mangosorbét. inte helt fel det heller.

tårtkalas

det är bra att ha bröder som fyller år, man får tårta. under alla jordgubbar gömmer sig förresten en vit chokladkladdkaka = gott. (förresten får man tydligen inte äta bull-kaka till frukost dagen efter - mammor blir inte glada då)

RSS 2.0