as simple as that


+ en tavla av James Dean över sängen

efter 3½ år av kala väggar sitter det nu en hylla, två tavlor och en spegel i mitt rum. och två krokar. lite omstrukturerat i "bokhyllan" också eller vad det nu är. framtida planer är minst två klockor till, vid den som jag har nu. vad sägs om det? plus att jag funderar på att köpa en annan fåtölj, modell äldre och second hand. min nuvarande är grå och tråkig och dessutom har min katt kissat i den, så det är lite synd om mig, eller hur? (jag är mest rädd för att köpa nya böcker, de kommer inte få plats. och jag vet ju redan fyra stycken som jag måste ha)

but the streets are still white, been this white for so long, yes i know, but pretty soon it will happen, the sun will go murder the snow


like time, there's always time, on my mind


true story

du är allt jag vill ha, eftersom du är allt jag inte är.

var det någon som sa fika?


: (det ser lite annorlunda ut här men jag hoppas att ni klarar er)


and each morning she wakes with a dream to describe something lovely that bloomed in her beautiful mind

1. gårdagens lunch med kajsa 2. dagens elin

så otroligt dålig på att fotodokumentera



Så det så.

Göteborg är en trevlig stad. Dessvärre ska jag hem snart.
http://www.jacquelinemusic.com/images/buttons/spotify-logo.png

PANG!


och jag vet att jag är så väldigt bra att ta ut händelser i förväg, men den här gången vet jag, jag vet, att det kommer bli som jag tänker, och jag tycker inte om det.

it's like forgetting the words to your favourite song

jag skulle bara vilja vara den du smsar till på sena kvällar
den du ringer på lördag eftermiddag och frågar vad som händer ikväll
den du går med på bio och håller om extra länge innan bussen går
den du ger subtila komplimanger
den du alltid ler lite extra mot
den du tänker på när du vaknar
den du tänker på innan du somnar
den du inte riktigt kan koncentrera dig vid bredvid

men jag antar att det är för mycket begärt.

jag orkar inte just nu.


it's been a bloody stupid day
jag återkommer.

why are you wearing that stupid man suit?


quote of the day


RSS 2.0