saker som är fint.

saker som är fint
murad osmanns instagram på bilder när han flickvän leder honom runt i världen.
 
patrick wolfs kusins brev till sverige efter herr wolfs spelning i göteborg
 
tv-serien the hour. ben whishaw och brittisk journalistik på 50-talet. det enda som är fel är att det nog inte blir en tredje säsong. 
 
birds eye view portraits
bianca kronlöf.
 
saker som är mindre fint:
igår kallade en kille mig för dyke och bitch av den enkla andledningen att jag inte ville prata med hans kompis. jag kom ut från puben och killen säger den klassiska "have you met..."-repliken, varvid jag enkelt svarar nej och vänder mig om. efter det hör jag killen säga till sina vänner "what a dyke, that fucking bitch!", så självklart så vänder jag mig om igen och frågar om det verkligen var det han sa. han svarar ja och får därmed en drink i ansiktet.
 
ursäkta att jag är så dålig på att blogga nuförtiden. mycket som händer överallt och den här veckan är dessutom charity week, vilket betyder att det är massa aktiviteter och konserter på campus till förmån för välgörenhet. kameran får stanna hemma på grund av irländsk ölkultur (dvs att tar jag med den är chansen stor att det får rätt mycket öl på sig). sen läser jag fem kurser här och en på distans hemma i sverige så min tid försvinner rätt fort! vill ni veta eller se nåt särskilt så säg till eller fråga vetja.

Kommentarer
hej säger Linnéa

You go gril! Fucking älskar att du hällde en drink över svinet!

Svar: Haha! Jag är överdrivet stolt faktiskt.
ohfridays.blogg.se

2013-03-11 @ 11:02:04

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0