galway

i helgen åkte jag med några vänner till galway för att titta runt. vi hittade fina cupcakes! dyra dock, så inget inköp här.
bevis på att jag faktiskt har vänner här. julia, sinéad och adriana. amerikaner allihop.
hemtrevlig stad sådär.
skyltar i restaurangen vi åt på.
mer bildbevis på vänner. sinéad och adriana.
fiffig belysning.
såhär ser jag ut.
vi hittade en bar som hette king's head. det tyckte jag var kul för den finns ju på andra lång i göteborg också. aaaaaningen större här dock. sisådär fem gånger, kanske.
kusten.
på irland ser man svanar överallt.
detsamma gäller gatumusikanter!

Kommentarer
hej säger lovisa/polichinelle

tänker jag fel eller har du hux flux blivit himla långhårig?

Svar: nej, inte helt fel! jag har det oftast uppsatt för jag har inte varit bekväm med utsläppt innan, men jag försöker vänja mig. så jag blir själv lite chockad över hur långt hår jag har i och med att sätta upp håret har varit bland det första jag gjort på morgnarna. då märks det ju inte hur långt det faktiskt är!
ohfridays.blogg.se

2013-02-24 @ 19:54:58
URL: http://polichinelle.se
hej säger Emelie

dö kär i din blogg.

Svar: åh men tack!
ohfridays.blogg.se

2013-03-10 @ 21:46:52
URL: http://franhimmeltilljord.blogg.se

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0