helgäventyr.

i helgen tog jag och min familj e4an upp mot gävle för att fira att min mormor fyller åttiofem.
jag hade bakat en tårta bestående av chokladbotten, med citronkräm och vit chokladgrädde i.
och så var jag glad över att träffa släkten som jag inte träffat på över ett år! (och nu är det nästan så att jag inte ens själv tror på att de där lockarna inte är fabricerade)
så här har vi kalas i vår släkt.
och det går åt också. men så var vi ju uppemot tjugofem stycken (min tårta var populär!)
skamlös självporträttering.
vi stannade en liten stund i uppsala på vägen ner igen. så vi fick tid för en kaffe och en glass och att sitta vid kanalen litegrann, han och jag.
fin stad, det där uppsala, märkte jag.

Kommentarer
hej säger lisa

mumsfika och fin tjej!

2013-08-27 @ 21:48:59
URL: http://popflickan.blogg.se

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0