Ursäkta, jag har nog kommit fel.

igår hade vi en fest för de nya studenterna på programmet jag går (vi får inte säga nollor för "det klingar negativt") med temat "ursäkta, jag har nog kommit fel". själv skulle jag till woodstock efter att ha panikhandlat in något på myrornas och tänkt "öh, jag kan nog ha ett skärp runt huvudet" två timmar innan festfixet skulle börja.
i lokalen finns det massa olika referenser på väggarna, t.ex. liftarens guide till galaxen...
...och harry potter.
doktor johan råkade åka en hållplats för långt när han egentligen skulle av vid sahlgrenska. anton blev visst sparkad så hårt under jujutsun att han hamnade här istället. och anders trodde att han skulle på charterresa.
pizza och chips. är det fest så är det.
här är exempelvis en borttappad brud, en fransyska och en austronaut.
olle missade revolutionen.
väldigt groovy. kul tema men så himla svårt att hitta på något att ha på sig!

Kommentarer
hej säger Katten

Riktigt festligt tema, det ska jag komma ihåg! :D Själv har jag också varit hippie på min sittning, jag hade ett klänningsband runt skallen. ^^

2012-09-20 @ 09:06:23
URL: http://inanothercastle.blogg.se/

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0