en timme tar en vecka här

dricker kaffe. äter rostat bröd med avocado. skakar om klockan. skapar spellistor. har lämnat patrick bateman bakom mig och läser numera filosofi tillsammans med sofie amundssen och undrar vem den där hilde är. skakar om klockan. inspekterar hur många nya blåmärken som pryder mina ben efter x antal tappade för tunga paket på jobbet. nyser. nyser. nyser. kan man klia halsen inifrån och vad är det jag är allergisk mot? dricker kaffe. bakar mazariner, trots att jag får kväljningar av mandelmassa. men min bror, han gillar ju mazariner, så jag bakar åt honom. letar i skåpen efter sötsaker. hittar inga. skakar om klockan. dricker kaffe. klappar på katten som tackar genom att tappa halva sin päls på mina kläder, men hon spinner ju fint. har noll inspiration.

Kommentarer

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0