God jul och allt sånt där!

 
ge mig ett par vingar som funkar / a wish for wings that work.
jag har starkt för mig att den brukade gå på tv när jag var lite mindre och att vi brukade se den. samma sak med den där versionen av nötknäppare när det var råttor med. vad hände med dem? så länge de inte tar bort karl-bertil bara, så är jag nöjd. det däremot inte riktigt tycker om är att alla julfilmer och berättelser får mig att hoppas på mirakel som inte kommer inträffa. ni vet, sånt där som bara sker på film. riktig kärlek och whatnot. inte för att man får vara bitter kring juletid, så vi kanske ska fokusera på något annat. som repliken "they replaced his brain with tater tots" från filmen ovan. och att hans rumpa oförklarligen trillar av lite nu och då. och att både min bror och far lockar på katten med "kss kss kss" och jag säger "molly, du behöver inte lyssna på dem, du får göra precis som du vill" och det visar sig att precis det hon vill är att hoppa upp i mitt knä och somna där.
 
god Jul och gott nytt år och god fortsättning och ät mycket godis. eller vad det nu är som det handlar om.

Kommentarer

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0