top fem saker som farit genom min hjärna på sistone

1. den tionde juni tvåtusenelva springer jag ut från min gymnasieskola men det känns ju som om jag nyss började i ettan så hur det gick till är någonting jag inte förstår.
2. det hade varit helt galet mycket smidigare och jag blev intresserad av killarna som börjar tycka om mig, men jag vill ju tydligen bara ha de där som är utom räckhåll för mig vilket gör att jag lite glömmer bort och förskjuter dem vars blickar flackar i min närvaro.
3. jag vill ha helg och vara i källarvåningen tre hus bort och dricka öl och dansa som ian curtis med mina två bästa män.
4. kanskekanskekanskekanjagträffahonompåkrogenidag(ärdetverkligenenbraidé)?
5. jag borde ha köpt death cab for cuties nya skiva när jag var på bengans i stockholm häromdagen. faktiskt. den är så bra att den faktiskt var värd alla de 159 kronor de krävde för den.

Kommentarer

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0