ett inlägg med en jävla massa namedropping / jag borde gå och lägga mig

herregud. säger bara det. bryr mig inte ett dugg om att skriva fina fraser just nu och är dessutom för trött för att få det att fungera. i tisdags säger jag bara. where the action is. tittar man bakom sig under jenny & johnnys spelning ser man att systrarna söderberg a.k.a. first aid kit står där. haffar man dem för att prata med dem efter spelningen om hur grymt det var i februari när de spelade lua med conor och det album de spelade in i omaha tidigare i år dyker helt plötsligt mike mogis upp från bakom scenen och hälsar på dem och pratar med dem en stund. efter ett lagom pinsamt fangirl-squeal blir man själv presenterad. för mike mogis. man tar i hand med mike mogis. inne i ölområdet hälsar man på timo räisänen och hans. nästan småpratar lite. några timmar senare står man längst fram på bright eyes och när conor oberst hoppar ner i fotodiket för att hälsa på publiken sträcker jag ut min vänstra hand och han tar tag i den och tittar mig rakt i ögonen. jag dog, jag lever inte längre. jag. har. tagit. i. conor. obersts. hand. han. har. tagit. i. min. jag. dör. jag lever inte längre.

(p&l var för övrigt också trevligt fast det hade varit trevligare om min finaste hanna inte blivit sjukt och åkt hem. vi saknade dig jättemycket! (när det gäller bilder hade jag med en engångskamera så det kommer väl nån gång när jag fått tummen ur (kan ju passa på att ladda in engångskameran från arvika förra året då, också...)))

(en parantes till! valde som ni kanske förstod fina fina patrick framför veronica och han var så sjukt bra. hans röst är helt störd. fast blev lite besviken på bristen på scenkläder i form av way out west 2009. men det var en väldigt fin konsert och hans skjorta var ju ändå något utöver det vanliga. fick dessutom höra att ljudet på maggio var så sjukt kasst att det lät som hon typ körde unplugged. och patrick är fin. nu är jag för trött för att vara vaken, vi råkade nämligen glömma att sova sista natten. godnatt.)

Kommentarer
hej säger lovisa/polichinelle

du ska veta hur avundad du är!

2011-07-04 @ 08:46:15
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
hej säger Anonym

2011-07-04 @ 18:05:54
hej säger Ida

åh stod också längst fram på bright eyes, det var så fint (och hela wtai med för den delen)

2011-07-04 @ 21:02:37
URL: http://tradeskins.blogg.se/
hej säger Candy

Oj. Grymt avundsjuk!

2011-07-05 @ 13:07:02
URL: http://www.eye-candy.se
hej säger matilda

pl var otroligt grymt! och de sög att patrick o veronica krockade!

2011-07-05 @ 23:36:02
URL: http://molnillusioneer.blogg.se/

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0