om sånt som inte borde hända (eller sånt som aldrig borde ha hänt, så det som inte borde hända skulle kunna hända)

någon borde tala om för mig att det här faktiskt inte är accepterat beteende, att så här gör man faktiskt inte, och det är inte utan anledning jag kallas för hemsk. för det är hemskt, man kan inte vara riktigt rätt funtad om man ens tänker motsatsen (men jag har väl aldrig varit rätt funtad?). andra förklarande ord skulle väl vara äckligt, oacceptabelt, inte inom kartans gränser, inte inom några gränser, så långt bort från alla odragna gränser och oskrivna regler som man kan komma. så jag borde väl inte göra det, men det lockar för mycket, jag dras till det här. och hur hemskt det än må vara, kan jag inte låta bli att hoppas. men det är väl så, förbjudet är attraktivt.

och det här är så väldigt, väldigt förbjudet.

Kommentarer
hej säger Hanna

Hahaha finns det ett datum bestämt?

2010-05-08 @ 00:03:23
hej säger Josefin

det är dem! och nej, jag skulle ha följt med dem till Popadelica men det krockade med en jätteviktig teaterrepetition.

2010-05-08 @ 10:01:37
URL: http://josefinklavus.blogspot.com
hej säger w

hanna: nej.

2010-05-08 @ 22:50:10
URL: http://wasteofpaint.webblogg.se/

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0