årsresumé apr-juni

april

i april såg det ut såhär i borås.

och såhär längsmed floden elbe längs en järnväg i tyskland.

och såhär i gränder i prag

i en kyrka utanför prag hade man inrett med en massa skelett. tror att det var över 40 000, om jag minns rätt.

prag är i alla fall väldigt fint och folk borde åka dit om de får chansen.

maj


i maj var det popadelica i huskvarna folkets park. fjärde året för mig tror jag minsann.

little marbles spelade

och maggio

och jonathan johansson

och i'm from barcelona som är helt fantastiska live.

så promenixade jag litegrann med den här mannen, som är en av mina bästa vänner och som jag känt sen jag var sju år gammal. han heter simon och bor tre hus ifrån mig, det vill säga, när jag är i min hemort.

och så var jag svartvit och halvdöd. och jag är otroligt vitsig. deal with it.

juni


jag tog studenten. att åka flak var ungefär det roligaste någonsin.

kärlekskrank var jag. men det är jag jämt.

och jag saknade en viss person som jag faktiskt tror att jag äntligen har slutat sakna nu.

och så packade jag för att åka till where the action is och peace and love. (och på wtai så tog conor oberst i min hand när han sjöng one for you, one for me. jag dog då)


Kommentarer
hej säger lovisa/polichinelle

"jag har ett minne men han är glömsk". aj så smärtfullt och vackert.



hemskt fina konsertbilder förresten.

2011-12-28 @ 18:10:28
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
hej säger Anna

ser jättefint ut, med massa fina bilder!

2011-12-28 @ 20:45:35
URL: http://oohyeah.webblogg.se/

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0