what is worthwhile in the world if you can't be with the one you love



the spinning never stops

och ni ler, och jag försöker
jag lyckas inte riktigt, tänker att jag är inte riktigt som ni
jag får genast dåligt samvete
för varför skulle jag vara annorlunda?
högst på min önskelista står uppskattning
en komplimang, möjligtvis
av någon som betyder någonting
men sen när får jag vad jag önskar mig?
 

eller, sen när förtjänar jag att få det jag önskar mig?

pulsförhöjande

om du bara visste hur dina blågrå ögon gör mig knäsvag.

det verkar så enkelt vännen, ändå är det så obeskrivligt svårt


kent 19-03-10

och jag hade glömt känslan av ett helt dansgolv som rör sig i samma takt. tack joakim berg för att du återinförde mitt minne.

hade tänkt alla tankar ändå

och egentligen vill jag bara gå fram till dig och säga att du är bland det finaste jag sett, men jag står bara i bakgrunden och ser på när andra tar chansen som jag inte vågar.

all these pills that i take trying to balance my brain


come for the week, you can sleep in my bed and pass through my life like a dream through my head

det är något som inte stämmer, eller, varför är inte du där jag är?

Solve this for me.


det blir inte bättre än såhär / nio timmars praktik om dagen


people never notice anything

mår illa på något konstigt sätt. väntar på sms som aldrig kommer och vägrar att smsa först (den här gången också). tittar på en enda bild och det känns som om jag är tre år tillbaka i tiden. läser och recenserar the catcher in the rye, identifierar mig med holden caulfield. och det är ju ganska deprimerande.

favorit i repris / when i press the keys, it all gets reversed, the sound of lonlieness makes me happier


days passing by


men det skulle kunna vara du

jag tycks aldrig hitta den där stadiga pulsen det pratas om, vilket gör det extra komplicerat att hitta någon som slår i samma takt.

RSS 2.0