ett lass med iphone-bilder

 

jag vet verkligen inte vad jag ska skriva/publicera här längre, jag känner mig lite dålig. så här har iallafall min vardag sett ut den senaste tiden. oscar är en konstig katt som dricker ur badkarsvattenkranen och börjar spinna så fort han hoppar upp i knäet på en. det är ganska mysigt, visserligen. min klasskamrat har en stringhylla och en plansch med pink floyd på väggen i sin lägenhet, det är fint. männen på den understa bilden till vänster är mina bästa män rickard och simon. de har fått för sig att åka utomlands i ett år och lämna mig ensam i sverige. jag tror att de hämnas eftersom jag flyttade till göteborg utan dem, som bor kvar i den lilla tätorten mitt ute i ingenstans. men ändå. rickard ska till australien och nya zeeland. jag vill hälsa på när han är där, men flygbiljetter dit är inte precis billigt. inte roligt, jag tycker lite synd om mig själv. simon säger att han ska till thailand. det är ju långt bort, inte alls jämförbart med två timmar buss.

 

men ändå. vad vill ni se här egentligen? kom med idéer till inlägg vetja, någon undrade ju för ett (bra) tag sen vilka tv-serier jag tittade på och det var ett roligt inlägg att göra. ställ frågor, så svarar jag, om det inte är ultramegakonstiga frågor. hitta på något, för min fantasi och inspiration går liksom inte riktigt att hitta.


Kommentarer
hej säger E

Inte så jätteinspirerande fråga kanske, men jag undrar vad och var du pluggar :)

2012-02-09 @ 20:33:10
URL: http://naglarnamotglas.blogg.se/
hej säger henrietta

jag undrar hur det kändes att flytta till göteborg och om du kände någon där innan du kom dit? jag funderar nämligen på hur tusan jag ska klara av att flytta till en ny stad och lämna alla mina bästa bakom mig.

2012-02-09 @ 21:38:04
hej säger Sandra foto och vardag ♥

Fina bilder :D

2012-02-18 @ 16:20:41
URL: http://lovesandraa.blogg.se/

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0