allt är fel, jag är fel, jag är fel, jag är fel, jag är bara fel. förlåt.

jag står i duschen och önskar att man kunde bränna bort allt dåligt med vatten. jag vrider på värmen mer och mer tills huden på min kropp lämnas röd och sen står jag bara där och hoppas på att det kan få allt att försvinna. jag vet att det är omöjligt, men jag hoppas.

jag önskar att människan hade samma förmåga som grodor, att kunna spy upp sitt innehåll och plocka bort allt som inte borde vara där, rensa ur sig själv så man blir helt ren, ny, tills man blir bra igen. jag önskar att jag kunde plocka bort allt som var dåligt.

jag lyssnar på nathan young om hur han aldrig hört ett enda problem som inte kan lösas av att bli riktigt, riktigt alkoholpåverkad. jag dricker rom tills huvudet snurrar och jag vet att problemen som jag har kommer vara där imorgon också. men just nu hoppas jag på att det kan kännas lite, lite bättre. det gör det inte.

man kan inte bränna bort problemen med alldeles för varmt vatten och man kan inte rensa ur sitt eget innehåll och man kan definitivt inte dricka bort allt med hjälp av captain morgan. men som jag önskar att man kunde. jag gör inget annat än önskar och jag ber om ursäkt för det.

Kommentarer
hej säger Candy

Captain Morgan är gott i alla fall, det hade ju kunnat vara något så äckligt som Explorer Vodka. ;) Nej, men, hoppas du mår bättre snart.

2011-07-08 @ 13:17:07
URL: http://www.eye-candy.se
hej säger jennifer,

stor kram på håll.

2011-07-09 @ 08:52:14
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
hej säger Anonym

Gå till orsaken.

2011-07-09 @ 13:03:58
hej säger Nadine

måste bara säga att du skriver otroligt fint & dina bilder från p&l är finfina! var också där...bästaaa!

2011-07-11 @ 11:32:38
URL: http://flattt.blogspot.com

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0