jag hjärta mellandagsrea, ja nästan i alla fall.

som vanligt i mellandagarna så trängs tusentals människor i alla affärer på grund av den sak som kallas mellandagsrea. jag var en av de människorna innan idag. på weekday hittade jag en guldig skjorta och ett grönt linne med en fenomenal urringning i ryggen för sammanlagt 160 kronor. kan tillägga att fotot inte riktigt gör skjortan rättvisa, för taklampans ljus är så gult. jag hittade också ett par nästan fantastiska svarta kängor (som jag letat!) de är alldeles luddiga inuti och väldigt sköna, så länge jag inte tänker på att de är cirka en halv storlek för små. men jag hoppas att de töjer sig lite, om inte annat lär ju luddet lägga sig. och så ska jag vara ärlig, blusen/skjortan på den första bilden hängde faktiskt inte på reastället på monki. men det är ugglor på den. och den människa som inte vill ha en skjorta med ugglor på, den människan förstår jag mig inte på.


Kommentarer
hej säger Hanna

Bästa skorna ju!

2011-12-30 @ 20:03:57
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
hej säger Elvira

Tjusiga saker!

2011-12-31 @ 12:40:45
URL: http://youngfoolishhappy.blogg.se/

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0