årsresumé bara för att. jan - mars


januari

jag hängde litegrann på naturhistoriska i göteborg.

jag var svartvit och såg ledsen ut.

 

februari

åt frukost, har hört att det är sånt man ska göra.

jag såg herr conor oberst live för andra gången i mitt liv (första var med monsters of folk) och det var helt enkelt awesome. dessutom var first aid kit förband.

 

mars

maneter på sjöfartsmuséet.

fick hem min studentmössa!

mös med kattungar

åt visst frukost i mars också. ser man på!

dessutom var jag svartvit och uppochner.

 

(jag fick för övrigt en kommentar på mitt förra inlägg om att jag skriver så bra att jag borde skriva en bok (tacktack!) men vet ni vad, eller kommer ni ihåg, det har jag ju redan gjort! mitt projektarbete i trean var att skriva en novellsamling och jag har faktiskt några ex kvar, om någon är intresserad av ett. 125 spänn tog jag för dem, men tycker väl att en hundring räcker, faktiskt. om nu någon skulle vilja ha en. nu ska jag sluta svamla. här kan ni förresten läsa om den lite mer om ni har lust.)

Kommentarer
hej säger Elvira

Du tar så fantastiska bilder! (Och jag håller med den som kommenterade att du skriver väldans bra.)

2011-12-21 @ 23:12:11
URL: http://youngfoolishhappy.blogg.se/
hej säger katarina

och den har jag köpt! och läst ut på en kväll. och den var fantastiskt fin. och mest av allt var den så jävla modig och det tycker jag att du ska vara alldeles extra stolt över.

2012-01-03 @ 13:12:38
URL: http://lovekat.blogg.se/
hej säger elin

katarina: åh tack! vad glad jag blir att du tyckte om den. tacktacktack!

2012-01-03 @ 13:15:45
URL: http://wasteofpaint.webblogg.se/

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0