sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

just nu sitter jag och dricker morgonkaffe i en lägenhet i göteborg som kan räknas som min i några veckor. jag ska börja plugga media- och kommunikationsvetarprogrammet på göteborgs universitet. faddringen började igår och några av delarna bestod i att sälja en toalettpappersrulle för så högt pris som möjligt (53 kronor) och samla in namnunsderskrifter på att prinsessbarnet borde heta glenn och dagen avslutades med lite öl på andra långgatan.

och jag som trodde att fly ifrån vår lilla tätort, inte varje dag gå på gatan där du följde mig hem, där vi kysstes för första gången, gatan där allting började, skulle resultera i att du inte skulle besöka min hjärna lika ofta, men jag tänker bara på allt vi aldrig gjorde och allt vi inte hade. 

så nevermind, i'll find someone like you och snubbla omkring på andra gator med denne någon, för jag hoppas som fan att jag inte kommer träffa dig igen.


Kommentarer
hej säger sofia

alltså jädra människor som förvandlas till hjärnspöken som inte vill försvinna.

låter dock väldigt gött med göteborg och det är en väldigt fin grafisk konst-het du gjort (alltså det svarta med texten i) hm ja.

2011-08-30 @ 10:58:51
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
hej säger Johanna

alltså älska adele!

2011-08-30 @ 18:29:56
URL: http://worldspin.blogg.se/
hej säger Erik St

Vad fint, detdär.

2011-09-06 @ 21:01:15
URL: http://erikbenjamin.blogspot.com/

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0