nymodigheter och gamla foton

förresten så har jag gått och blivit med iphone. så nu har jag instagram och wordfeud och sånt där annat coolt som jag har hört att man ska ha. twitter också, som sporadiskt uppdateras när jag känner mig för arg på facebookfolk eller när jag helt enkelt har jättetråkigt. jag heter ohfridays överallt om ni skulle få lust att kika in/spela wordfeud med mig. (kommentera vad ni heter också vetja!)


(förresten. på väg. har bara läst ett par kapitel men den har redan satt sig. ska nog ta och sätta mig med den och en kopp te sen. (eller nevermind det är snart criminal minds på tv. efter det då.)

en nyfunnen app har blivit en av mina favoriter, historypin heter den, och man kan genom den se en massa gamla bilder ifrån olika ställen och det känns ganska magiskt att kunna titta tillbaka några årtionden. de här under är från stockholm men man kan färdas genom en karta till massa olika ställen. jättefint och asvärt tidsfördriv.



(och ja, jag vet att min blogg är ganska ointressant men alltså. jag har inget liv, det är därför)

Kommentarer
hej säger Emma says style, love & rock and roll.

worfeud, det bästa!

2011-08-23 @ 14:24:17
URL: http://emmasays.se

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0