i guess that we'll never have coffee to catch up, but sometimes i dial your number and hang up, just to pretend you're there

jag saknar dig mer än jag borde.

om det nu är dig jag saknar. om det inte bara är någon. om jag inte bara saknar att kunna tro att någon faktiskt tycker om mig. om jag inte bara saknar subtila komplimanger och att inte kunna sluta le. om jag inte bara saknar ett ögonpar som följer mina rörelser. om jag inte bara saknar spänningen som bildas av oyttrade ord.

det ena eller det andra. jag vet inte.


(den här låten går på repeat just nu. fin finare finast)

Kommentarer
hej säger Johanna

nämen en sån söt låt

2011-08-11 @ 17:52:15
URL: http://worldspin.blogg.se/
hej säger lovisa/polichinelle

vilken fin låt du länkade till. tack för visningen.

2011-08-11 @ 18:18:47
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
hej säger alicia

åh,

du skriver så himla bra

och det känns sorgligt att kunna säga att jag känner igen mig i det du skriver, men det är sanningen.


det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0