tisdag i paris








tisdagen spenderades med mer shopping, den här dagen på champs-elysees, där det fanns en disney-affär som var ganska fantastisk. sen begav vi oss av till montmartre och satte oss på café des 2 moulains - ni vet, amelie poulains café. dessvärre såg det inte likadant ut som i filmen, de hade t.ex. bytt toalettskylt, haha. där satt vi ett tag och spelade kort, sen kom en servitris och sa att det var happy hour, så vi satt kvar ett tag till, sen gick vi och kikade på moulain rouge

sen, på kvällen, gick vi till en fransk restaurang som hette historie de... tror jag. till förrätt var det bläckfisk, huvudrätten var någon slags stek som var grymt god och efterrätten var någon mörk choklad-grej som var rent himmelsk (och ja, bilden på den är hemsk, men den var så galet god att jag ville visa).

Kommentarer
hej säger Sandra

Nu längtar jag ännu mer till våren då jag äntligen får åka till Paris.

2010-08-22 @ 19:46:53
URL: http://benevolenceandsinapism.blogspot.com
hej säger Malin

snygga bilder! jag saknar paris massvis för att rimma lite

2010-08-22 @ 19:57:03
URL: http://mrswolf.blogg.se/

det är inte så svårt:

namn tack
bli inte bortglömd

mejl

blogg?

text

Trackback
RSS 2.0